Fitasport - Fit & Afvallen & Sporten - Fitasport.nl

Killerbody Review - Onzin of het beste en gezondste boek ooit?

Killerbody Review
Onzin of het beste en gezondste boek ooit?


By Fitasport |  27-03-2018 | Review | 0 Reacties 

Killerbody Dieet is het welbekende boek van Fajah Lourens.
Regelmatig ontvang ik vragen over haar dieet boeken.
Op het internet kom je onwijs veel positieve ervaringen tegen, hoog tijd om dit zelf te ondervinden.
In deze review ontdek je mijn KillerBody Dieet Resultaten en of Killerbody Dieet de moeite waard is of niet?

Het Killerbody dieet is de rode draad voor mensen die willen afvallen en een gezondere levensstijl willen ontwikkelen.
Fajah Lourens heeft dit dieet ontwikkeld waarbij je in 12 weken tijd kunt afvallen en strakker kunt worden.
Op basis van jouw lichaam en vetpercentage volg je een eetschema dat is afgestemd op jouw behoeftes.

Naast het afslankdieet kun je ook het sportschema volgen waarin je een combinatie volgt van cardio- en krachttrainingen.
Het Killerbody dieetboek staat vol met recepten, tips, peptalk, trainingsschema’s en een uitgeschreven dieetplan.
Ben je een fanatieke sporter en wil je op gewicht blijven?
Dan is er ook rekening gehouden met jou en kun je het speciale sportdieet volgen in het boek.
 


Wie is Fajah Lourens?

Fajah LourensFajah Lourens is haar carrière begonnen als actrice.
Ook is Fajah actief geweest als DJ.
In de dance wereld draaide ze op verschillende feesten en festivals.
In een interview verteld Fajah dat ze vanaf jongs af aan, gefascineerd is over gezonde voeding.

Ze streeft dagelijks naar een gezonde lifestyle waardoor er een passie ontstond voor pure, onbewerkte en gezonde voeding.
Niet alleen gezonde voeding maar ook beweging vindt Fajah belangrijk en daarom bedacht ze een formule die uiteindelijk de naam Killerbody Dieet heeft gekregen.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Wat is het Killerbody boek?

Wat is het Killerbody boek?MKBM (My Killer Body Motivation) is een dieetboek dat is geschreven door BN’er Fajah Lourens.
Fajah is inmiddels uitgegroeid tot invloedrijke voedings- en bewegingsdeskundige en heeft op sociale media veel volgers.
Het Killerbody Dieet boek is een compleet schema voor 12 weken.

In 12 weken is het de bedoeling dat je lichaam gaat ”transformeren”.
Je kunt de oefeningen zowel thuis als in de sportschool uitvoeren.
Persoonlijk vind ik dit een groot pluspunt.

Je volgt hiervoor 12 weken lang het dieet met bijbehorend voedingsschema en trainingsschema.
Deze 12 weken zijn opgedeeld in 3 fases van elk 4 weken waarin er verschillende voedingsschema voor je worden samengesteld.

Het trainingsschema hoef je niet per se in de sportschool uit te voeren, maar kun je ook gemakkelijk thuis doen.

Is sporten niet helemaal jouw ding, dan kun je er ook voor kiezen om alleen het voedingsschema te volgen.
Het voedingsschema gaat erom dat je juiste kwaliteit en kwantiteit binnenkrijgt in je lichaam.
Het Killerbody dieet gaat er namelijk vanuit dat het juiste voedingsschema bij iedereen verschilt.
Een geschikt eetpatroon hangt bijvoorbeeld af van je geslacht, leeftijd, vetpercentage en dagelijkse beweging.

Om het juiste eetschema te bepalen en te bekijken hoeveel calorieën je dagelijks nodig hebt, moet je daarom vier stappen doorlopen:
  1. Formuleer je doel
  2. Bereken je vetvrije massa
  3. Bereken je energiebehoefte
  4. Stel een voedingsschema op voor jouw lichaam
  5. Bekijk of het schema het gewenste effect heeft

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Wat zit er inbegrepen in dit Killerbody dieet?

Wat zit er inbegrepen in dit Killerbody dieet?Zodra je het killerbody boek aanschaft, kun je direct aan de slag.
Je begint met het voorwoord van Fajah waarin ze de tijd neemt, je het een en ander uit te leggen.

Op deze manier ontstaat er het vertrouwen dat je in goede handen bent.

Laat ik per onderdeel van het boek, uitleggen wat je kunt verwachten.
Zo heb je een duidelijk beeld van de inhoud zodat je de keuze om van start te gaan met dit boek, makkelijker kunt maken.

Als je het Killerbody dieetboek aanschaft dan zit er het volgende inbegrepen:

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Killerbody Dieet Oefeningen

Killerbody Dieet OefeningenHet boek bevat duidelijke afbeeldingen waarin de oefeningen worden voor gedaan.
Elke stap die je moet nemen heeft Fajah bij de oefening vermeld.
Persoonlijk vind ik dit prettig aangezien ik niet met alle oefeningen bekend ben.

Trainingsschema’s bestaan uit 3 fases.
Je volgt elke fase 4 weken en je hebt 3 trainingsdagen per week.
De dagen dat je traint kun je kiezen uit twee opties namelijk de oefeningen voor thuis en de oefeningen voor in de sportschool.

Wanneer je ervoor kiest om in de sportschool te trainen, staan hier de oefeningen en apparaten die je nodig hebt.
Ook hier krijg je te maken met instructies zodat je exact weet wat je te doen staat.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Killerbody Dieet Recepten

Killerbody Dieet ReceptenDe recepten in het boek zijn variërend.
Hierdoor blijft het interessant en wordt het niet eentonig.
De voedingswaarde van de maaltijden zijn verschillend.
Persoonlijk vind ik het aantal aanwezige calorieën, koolhydraten, eiwitten en vetten aan de positieve kant.

Met name de aanwezige eiwitten zijn belangrijk voor het herstel en behoud van je spieren.
Ook ontstaat er extra spiermassa wanneer eiwitten op de juiste manier worden opgenomen door je lichaam.
Fajah heeft hier rekening mee gehouden.

De smaak van de recepten is prima.
Hier en daar heb ik wel extra kruiden moeten toevoegen.
Dit kan een persoonlijke kwestie zijn, toch vermeld ik het er graag even bij.
Ook heeft Fajah nagedacht over de eenvoud van recepten.
Je staat niet lang in de keuken en de maaltijden zijn snel klaar.

Wat ik bij veel dieet boeken niet ben tegengekomen en in die van Killerbody Dieet wel, is dat je alternatieven kunt vinden voor voedsel allergieën.
Hiermee maakt Fajah haar boek voor iedereen toegankelijk.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Beloftes van Killerbody dieet

Het Killerbody dieet is geschikt voor elke leeftijd en zowel voor mannen als voor vrouwen.
Dit komt omdat het voedingsschema precies wordt afgestemd op jouw lichaam en jouw behoeftes.
Zo zijn kwaliteit en kwantiteit dus altijd in balans met elkaar.
Als je het dieet goed opvolgt dan kun je een kilo per week verliezen en in 12 weken tijd gezond afvallen en een strak lichaam krijgen.

De beste resultaten krijg je als je naast het voedingsschema ook gaat trainen.
Het Killerbody dieet gaat er niet alleen om dat je afvalt.
Het dieet leert je namelijk ook om een gezond en regelmatig eetpatroon te ontwikkelen én leert je wat sporten kan doen voor je lichaam.
Het dieet kan er dus uiteindelijk voor zorgen dat je de juiste stappen maakt naar een gezonde levensstijl.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Is het moeilijk om dit dieet te volgen?

Is het moeilijk om dit dieet te volgen?Voor dit dieet is het belangrijk om gemotiveerd te zijn en een doel voor ogen te hebben.
Weet je waar je heen wilt en heb je voldoende motivatie, dan is het dieet goed vol te houden.
Uiteraard kan de afslankperiode best pittig zijn, maar het boek geeft je voldoende houvast om door te zetten.

Het Killerbody dieet laat je niet te streng zijn voor jezelf en stelt niet teveel beperkingen.
Staat er op het eetschema iets wat je niet lekker vindt of ben je allergisch ergens voor?
Dan kun je dit product vervangen door iets van de variatielijst.
Daarnaast kun je het trainingsschema overslaan en alleen het voedingsschema volgen als sporten niet helemaal jouw ding is.


Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Voordelen en Nadelen van het Killerbody dieet

Voordelen en Nadelen van het Killerbody dieetBen je gemotiveerd en wil je serieus aan de slag om af te vallen?
Dan is het Killerbody dieet een goede keuze voor jou.
Een voordeel aan het dieet is, dat je een gepersonaliseerd eetschema krijgt op basis van verschillende lichaamsmetingen.
Het tweede voordeel is dat er in het boek veel informatie staat over gezonde voeding, dieet tips, sporten, motivatie en het behouden van een gezonde levensstijl.

Een derde voordeel is, dat je zelf kunt kiezen of je alleen het dieetschema volgt of dat je ook het trainingsprogramma volgt.

Een nadeel aan het dieet is, dat de afslankfase behoorlijk pittig kan zijn en dat je gemotiveerd moet blijven om het dieet 12 weken vol te houden.
Een ander nadeel is, dat je tijd en energie moet investeren om het dieet op de juiste manier te kunnen volgen en het eetschema aan te houden.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  


Je eerste stap naar een Killerbody


Lees dan het nieuwe 'Killerbody boek' en haal het maximale uit jouw gezondheid!

Het boek staat bordenvol tips, gezonde recepten trainingsschema’s voor in de sportschool en voor thuis en een uitgeschreven dieet plan.

Ik heb een dieet gemaakt voor 12 weken verdeeld over 3 fases, elke fase duurt 4 weken


Killerbody staat boordevol praktische tips over alle onderwerpen die met afvallen en eten te maken hebben!


Wil jij ook het Beste en Gezondste Boek Ooit?

Wil jij ook het Beste en Gezondste Boek Ooit?



Lees dan het nieuwe 'Killerbody boek' en haal het maximale uit jouw gezondheid!



Ja! Ik wil ook het Killerbody boek!







Waardevol? Doe me een plezier en deel het artikel op social media!

pin it
share
 

Er zijn nog geen reacties.
 

Plaats een reactie