Fitasport - Fit & Afvallen & Sporten - Fitasport.nl

Tien manieren om je gewicht te verliezen.

Tien manieren om je gewicht te verliezen.


By Fitasport |  09-05-2017 | Krachttraining | 0 Reacties 

Afvallen kost veel zweet en discipline, maar zelfs wanneer u niet door middel van een loopband interval training doet of je calorieën gaat tellen, zijn er een heleboel eenvoudigere manieren om die kilo's kwijt te raken en gewicht te verliezen.
Doe deze 10 truukjes dagelijks en het zal je helpen om je gewicht te verliezen, je hoeft daaarvoor niet naar de sportschool of een dieet te volgen.
 

Begin je maaltijd altijd met een glas water

Je zult gehydrateerd blijven en je voelt je direct vol, wat je kan helpen tegen het teveel eten.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Maak een simpele verandering in elke maaltijd.

Gebruik een 'vinaigrette dressing' dus zeg maar de klassieke sla dressing met olijfolie in plaats van de 'Green Goddess dressing' dus zeg maar die met mayonnaise, sour cream en je krijgt al 80 calorieën minder binnen, en als je vers fruit gebruikt in plaats van gedroogd fruit zijn dat weer duizend calorieën.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Gebruik een stuk donkere chocolade voor het dessert

In plaats van om koekjes in de pauze te kiezen, neem je een stukje donkere chocolade om je suiker behoefte te bedwingen. Het voelt misschien niet zo bevredigend als het koekje, maar als het van je suikerverslaving verlost, ben je blij dat je calorieën bespaart terwijl je een gezonde, maar decadente traktatie hebt.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Neem niet te grote porties eten

Als je wil afvallen dan moet je porties eten niet te veel zijn en je daar aan houden.
Meet van te voren je hoeveelheid eten af in plaats van uit een zak eten.
Gebruik kleinere borden om vanaf te eten en bewaar wat je overhoud voor morgen en eet het niet gelijk op.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Beweeg meer

Zelfs als u niet een volledige training volbrengt dan kan je een paar extra calorieen verbranden door een klein beetje meer te bewegen gedurende de hele dag. Tijdens de lunch pauze ga wandelen, of gebruik de trap in plaats van de lift of parkeer een klein beetje verder van je werk zijn al simpele manieren om meer calorieën te verbranden.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Drink geen calorieën

Het is een veel voorkomende reden waarom je geen resultaten ziet. De lege calorieën uit een dagelijkse frisdrank, sap bij het ontbijt, of groot glas wijn bij het diner kan echt optellen. Gebruik liever water op smaak gebracht met verse ingrediënten zoals komkommer, citroen of munt om belangrijke calorieën te besparen.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Wacht niet te lang met eten als je honger heb

Een beetje honger kan goed voor je zijn, maar de hele dag verhongeren en 's nachts een toetje eten is ongezond en is geen dieet. Eet een gezonde maaltijd op gezette tijden om een lage bloedsuikerspiegel te voorkomen, waardoor u in elkaar zakt.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Eet een tussendoortje met veel proteine en veel vezels

Wanneer het tijd is om tussendoortjes te eten, laat het voedsel voor je werken. Vermijd voedsel met veel calorieen zoals chips en crackers, maar ga voor protiene en vezel rijk voedsel dat goed smaakt en je een vol gevoel geeft. Je zal minder calorieen eten terwijl je nog steeds een tevreden gevoel heb.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Eet een licht avondeten

Probeer het avondeten rond de 25% van je dagelijkse hoeveelheid calorieen te houden, en eet minstens 2 tot 3 uur voordat je naar bed gaat niks meer. Te veel en te laat eten kan je slaaprust verstoren en slaap problemen veroorzaken.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Neem meer slaap

Gebrek aan slaap kan al veroorzaken dat je meer gaat eten gedurende de hele dag en geen energie meer heb voor een training. Zo slaap 7 tot 9 uur elke nacht.
Het is een makkelijke en effectieve manier om gewicht te veriezen en te houden.

Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  


Wil je vet verliezen?
Meer spiermassa?
of
Gewoonweg fitter worden?


Wil je vet verliezen, meer spiermassa, of gewoonweg fitter worden?Wij geloven dat iedereen de kracht heeft om een fit lichaam te realiseren.
Het enige wat jij nodig hebt is de juiste tools en kennis om aan de slag te gaan.




Een fit lichaam begint bij weten wat je moet doen.

Beschikken over de juiste informatie over bewegen en eten is cruciaal om progressie te boeken en je persoonlijke doel te bereiken.
Of dit nu vetverlies, spieropbouw of enkel fitter worden is.
Alle benodigde kennis vind je in het 300+ pagina’s tellende handboek dat je krijgt thuisgestuurd.


Fit sterk en gespierd

HÉT PLAN VOOR EEN FIT LICHAAM



Alles wat jij moet weten voor effectief vetverlies, spieropbouw en een gezond lichaam.



Ja! Ik wil ook een Fit en gezond lichaam!





Waardevol? Doe me een plezier en deel het artikel op social media!

pin it
share
 

Er zijn nog geen reacties.
 

Plaats een reactie