x

Vergeet je gratis e-book niet!

Droog Trainen Protocol E-Book


Klaar Om ​Het Lichaam Van Je Dromen Te Bouwen
Download onze gratis
"Droog Trainen Protocol"
E-book







Fitasport - Fit & Afvallen & Sporten - Fitasport.nl    Fitasport - Fit & Afvallen & Sporten


Arm Training

Biceps Training de juiste workout voor je armen


By Fitasport |  31-08-2017 | Krachttraining | 0 Reacties 

Anatomie van de armen, welke spiergroepen kan en moet je trainen?

Voordat we meteen naar Biceps oefeningen springen is het goed om te weten hoe dit anatomisch in elkaar zit.
Je armen kunnen een hoop bewegingen maken, naar voren en naar achteren, je kan ze opvouwen boven je hoofd tillen enz.
De schouder vormt de basis voor de arm en de meeste boven armspieren
ontspringen vanuit dit gebied. In de bovenarm zijn de biceps en de triceps zo geplaatst dat ze de onderarm de kracht geven om te duwen en te buigen.

Je bovenarmen bestaan namelijk uit 4 grote spieren, beginnend bij de schouder of Deltaspier, dan de bekende Triceps en Biceps, en de Opperarmspier.

Hieronder zie je waar het om gaat.
Bovenarmspieren        Bovenarmspieren

De biceps worden vaak aangeduid als de spierballen en zijn het kenmerk van kracht
Veel mannen vinden goed ontwikkelde biceps belangrijk omdat ze zo kunnen laten zien hoe sterk ze zijn en indruk op de vrouwen maken.
Het zijn de showspieren bij uitstek.

Bodybuilders en krachtsporters streven naar een zo groot mogelijke biceps.
Het op de juiste wijze trainen van de Biceps betekent veel variëren tussen oefeningen en deze technisch goed uitvoeren.

Massive arms, de droom van iedere man. En deze droom wil je graag zo snel mogelijk verwezenlijken. Met deze oefeningen creëer jij die armspieren.
 

Barbell curls

Barbell curls
De oefening.

Thuis biceps trainen

Sport jij niet bij een sportschool, maar wil je toch graag Barbell Curls doen om je armen te trainen? Dat kan! Het enige wat je nodig hebt is een curlstang en een aantal schijven om het gewicht te kunnen verhogen.
Bij de onderstaande webshops kun jij eenvoudig je eigen fitness materialen kopen.




Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Preacher curls

Preacher curl
Met de Preacher crul oefening isoleer je de biceps en is een goede opvolging van de basic oefening de Barbell crul.
Het voordeel van deze oefening is de geforceerde restrictie op de uitvoering. Door je armen te laten rusten op een bank zorg je ervoor dat je niet kan vals spelen.
Omdat deze oefening de biceps isoleerd zorgd deze oefening voor de meest effectieve uitvoering en spiergroei stimulans van de biceps.

De oefening.



Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Hammer curls

Dumbbell Hammer curls
De Hammer Crul is een oefening niet alleen voor je Biceps maar ook voor je onderarm zodat je armen gelijkmatig groot worden.
Zo train je met deze fitness oefening de onderarmspier, de biceps maar ook de korte en lange radiale strekspier van het handgewricht.
Je kan hem op meerdere manieren doen.

De oefening.



Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Concentration curls

Dumbbell Concentration curls
Dumbbell Concentration Curls is een klassieker Bicep workout vanuit de gouden tijden van de bodybuilding.
De Concentration Curl voer je zittend uit, waar je specifiek de bicep per arm isoleert.

De oefening.



Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Dumbbell curls

Dumbbell curls
De dumbbell curls zijn wellicht de bekendste oefening om dikke en grote biceps te ontwikkelen.
Deze oefening is goed voor het buigen van de elleboog, het open draaien van de pols en voor het voorwaarts heffen van de arm.

De oefening.



Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Standing Cable Curl

Standing Cable Curl
Voor een correcte houding is het belangrijk om de knieën ligt te buigen.
Hiermee ontlast je namelijk de knieën, daarnaast span je hierdoor bijna automatisch je buikspieren aan.
Waardoor je steviger staat en hopelijk ook minder geneigd bent om de rugspieren te gebruiken wanneer de laatste herhalingen zwaarder worden.
Pak hem liever iets lichter en blijf de oefening met een juiste houding uitvoeren, dat zorgt vaak voor een betere prikkel dan wanneer je de oefening over neemt met andere spieren waar de oefening niet voor bedoeld is.

De oefening.



Deel jou ervaring onderaan de pagina
Terug naar de inhoudsopgave  

Wacht dit is nog niet alles!




Het volgende super aanbod is nog een kwartier geldig





Normale prijs: €292,- Tijdelijke prijs:

Alles wat je nodig hebt in één simpel te volgen protocol



De exacte methode die wij gebruiken om ons vetpercentage te verlagen
Inzicht in jouw dagelijkse calorieverbruik (voor jouw lichaam en levensstijl)
Uitleg ​hoe wij diëten (alles eten wat je lekker vindt en toch vet verliezen)
Uitleg over effectief trainen voor optimaal resultaat (​krachttraining en cardio)
Onze ​exacte strategieën voor blijvend vetverlies (geen jojo effect meer)


Wij hebben dit succesvolle protocol geschreven zodat jij 100% zelfstandig aan de slag kan.
Jij krijgt alle praktische en nuttige informatie die jij nodig hebt om resultaat te bereiken.

Geen overbodig info.
Gewoon een helder stappenplan met alle informatie over training, voeding en lifestyle ​waar jij resultaat mee gaat bereiken.



Ja! Ik wil ook Het Lichaam van mijn dromen
Nee, ik blijf liever er over dromen





Waardevol? Doe me een plezier en deel het artikel op social media!

pin it
share
 

Er zijn nog geen reacties.
 

Plaats een reactie











Meer trainings tips !